Vad ??

Nu är det på det här viset att jag fattar fortfarande inte på vilket sätt jag bad och tiggde om det precise hela kvällen, jag var bara ute efter bråk hela kvällen? Jaha, okej det var då fan mer än vad jag visste. Jag tyckte att allting var jätte roligt hela kvällen, på kaffestugan så blir det ett och annat snack och jag pratade ju iaf inte ett skit om dig. Jag kan säga att jag fick höra saker om dig, men vad skulle jag säga? Det jag sa var jaha okej, hmm det var ju inte roligt, trevligt eller något sånt. Det andra berättar anser jag för det första inte som att lägga mig i, vill folk prata med mig så fine gör det. Jag lyssnar, jag blev visst brydd att du sa så mycket om allt aom hade varit osv, vi har inte pratat på jag vet inte hur många år. Men du berättar saker ändå, dom sakerna hade jag inte alls med att göra. Men jag bad inte om att få veta ett skit heller. Sen drar vi oss upp till Ante och där skulle vi ha roligt. Det hade vi, du kommer in och börjar bråka med Ante jag och Emma sitter på kökssoffan, Emma säger till mig att hon inte vill vara där. Då säger jag, du har ingen anledning att gå, ha kul ist. Sen säger du till Emma eller båda det vet inte jag för du tittar bara på Emma du säger iaf gå upp från MIN soffa, och Emma säger nej. BRA där Emma, sen ber Magda oss att gå, jaha tycker jag. Jag tyckte inte vi hade en anledning till att gå eftersom vi var lugn och betedde oss. Varför är det vi som skulle gå då det var du som inte betedde dig? Varför du inte betedde dig har jag inte med att göra och det brydde inte mig att du var där och gjorde som du gjorde tills du gick på mig. Jo men visst, det var ju för att jag nu tydligen tiggde om det. Kan du då berätta för mig på vilket sätt jag la mig i, bad och tiggde om det? Det undrar jag över och skulle lätta om jag fick det svart på vitt.
Sen går du på Emma, men det var ingen mening att något skulle hända henne? Men ändå gjorde du det värsta mot henne? Konstigt, du visste ju precise allt du gjorde. Sen så fick jag veta/se att jag var värd en smäll? Jaha men då skulle du gett mig en smäll då inte nå jävla rivsår på halsen.
Så måste jag få säga nått jag tycker. Är det en brud som lägger sig i saker om mig hon inte borde, hon var bara ute efter bråk hela kvällen och tiggde och bad om det. Så skulle jag vända ryggen till den bruden och inte bry mig, annars så skulle jag prata med henne. Säga det, jag vill inte att du lägger dig i för du vet inte någonting om detta. Kom till mig om du vill veta något. Men det är jag och du är ju absolut du.

Så skulle jag säga att du ha en stor tendens att lägga dig i saker oxå som du inte ha med att göra. Som du gjorde när vi åkte från Tallin. Då det Daniel gjorde mot mig den kvällen säger du till honom men du hon är för känslig det där var ingenting du ska bara veta vad nån ha gjort mot mig och bla bla bla. Jaha? Vad vet du om mig, mitt liv och mitt och Daniels förhållande? Inte ett skit. Det han gjorde/gör mot mig, kanske inte är nått i din värld. MEN för mig sårar det hos mig gör det ont! Men tur du inte lägger dig i och beter dig vuxet! Måste bara säga hejja hejja på dig.

Jag ler jag mår bra jag tycker att det är sjukt roligt.  :)
Haha, va på jobbet igår med mamma en sväng och alla frågade vad fan jag gjort. Jag håller inte käften alla jag träffar mig frågar självklart mig vad som hänt. Skulle jag hålla käften? Nej nej, som sagt detta är kul.

Puss på alla mina vänner, släkten och på min Daniel!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en skitsak det som va i Tallin, iaf de ja hörde. Som du skrev själv så sårade de dig, då beövde inte lägga dig i saker som du inte har med att göra heller.



hejja hejja

2009-07-04 @ 19:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0