Skolaskola&skola ..

Yes, sityter på skolan nu. Började kl 10 imorse och var faktiskt ovanligt pigg :O Men det kan ju dels vara för att man inte sover så bra med tanke på att både jag och Daniel bråkar om en 90s säng, jag kan ju säga att man vaknar minst 20 gånger innan man ska upp. Det är otroligt trångt. Har nyss gjort klart min APU rapport, härligt vill jag lova. Klockan 13.20 ska en specialpedagog komma hit och föreläsa för oss sen har vi matte och sen är skoldagen slut. Men suck, jag gillar verkligen inte att ha matte sista timmen på en måndag, man kan inte jobba bra och man vill bara hem. Efter skolan blir det att gå hem till Daniel och äta, sen ska jag och Linda iväg och träna, SKÖNT! Jag vet inte om Dabiel ska med, det lär han ju ska och eftersom han inga pengar har så blir det jag som får stå och betala för honom.

Helgen har varit super lugn, har tittat på ett antal filmer och bara löjlat oss, har varit i Daniels lägenhet hela helgen ätit onyttigt och ja latat oss!
Nu ska jag ta och kika runt lite på internet och skicka in APU rapporten till Jessica.

Ha det bra alla.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0