Keep smile ..

Nu kommer snart Gudrun och hämtar upp mig, sen drar vi oss mot praktiken. Har även ute dag idag vilken betyder att vi är ute från klockan 14 tills dom ska hem. Och det är ju jätte skönt att vara ute men kanske inte allt för länge. Vi skulle ha någon form av 5kamp idag, sånt brukar ju faktiskt vara roligt. Igår gjorde jag inte ett dugg, jag låg hemma och bara latade mig. Det känns att kroppen har fått stryk i helgen iallafall.

Om du bara tänker fortsätta och fortsätta så kommer jag gå under, jag kan bara säga att det är fan upp till dig nu. Det enda som är så otroligt konstigt är att du adrig fattar, din hjärna måste ju vara bort rökt. För jag tror inte det finns en enda människa som inte fattar vad som sägs under 2 års tid, inte en normal människa iallafall som du ska föreställa. Eller så förstår du allting men när det väl kommer till kritan då gör du det DU vill,    men jag har inget att vara sur över ? Det du ska säga? Hoppas du snart åker in !!!!!!    Bla otcho.....

Malin  -  jag saknar dig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Det finns en människa till på denna jord som inte fattar någonting heller.



Jag saknar dig med gumman <3

2009-04-01 @ 15:17:15
URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0