Jaha , lurad igen ..

Gick jätte bra på praktiken idag, barnen försökte lura mig men det gick inte så bra. Har varit ute mest hela tiden idag och det är alltid skönt, dom hade 5kamp och vi vuxna stod och räknade poängen. Simon vann och då gjorde vi ett aprilskämt till han, så han fick ett korv bröd fullt med kaviar runt om och i.. Alla barnen skrattade , men han fick en glass också.
När jag kommer hem så ringer Malin, vi pratar sen kommer jag på att jag vill fara till henne en stund för sällskap. Skulle ta 21.15 bussen tillbaka hem, men sen ångrade jag mig och sa att jag skulle ta 22.20 bussen. Så kommer Malin med den här meningen : Men du annars tänkte jag så här, du kan ju sova här för du börjar ju sent imorgon och kan ta en buss hem innan, för det hinner du ju. Så tittar jag på henne så sitter hon med dom där ögonen rakt in i mina ögon. Dom är VÄRRE än hund ögon. Så nu sitter jag här, och ja jag ska sova här. Men inget fel med det, jag gillar ju Malins sällskap, men att hon kan ha mage att säga nått sådant :P hahaa.
Ne nu ska jag fortsätta titta på när hon diskar, det är iof alltid lika tråkigt, men rätt söt är hon. :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha. Malin hon kan hon :) <3

2009-04-01 @ 23:22:45
URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0