Ingen mer praktik ..

Då var praktiken slut , det känns som man nyss började praktisera. Har varit där 3 veckor men känns knappt som 1. Tiden har gått sjukt fort, men nu är den tiden slut och det är bara att återgå till vanlig skola. Fast vi går ju bara 3 dagar nästa vecka så det ska nog gå bra, sen är det lov och då ska jag förmodligen kanske till Umeå.
På vägen hem från Bringåsen idag berättade Gudrun något som fick mig att ta åt mig. Hon berättade att för nästan ett år sen så var det en flicka som gick på dagis där som dog, lillasyster till en av killarna som varit på fritids. Jag kan bara tänka mig smärtan att förlora sitt eget barn. Hon sprang ena dagen och andra dagen var hon bara borta, kan ni tänka er vilken otrolig tyngd i hjärtat, kan hjärtat någonsin bli helt efter det? En tanke till er iallafall, även om det var ett års sedan.

Ta vara på alla nära&kära, för det kan hända någonting precise när som helst.
Jag älskar min mamma, min syster, all min släkt, min pappa, alla underbara kompisar och min fina pojkvän <3

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0