In town ..

Jag är i stan i helgen , sitter i Daniel nya lägenhet som är mitt i stan. Härligt värre, den är dessutom jätte fin. Igår var Krille här med oss men han tog 10 bussen hem. Vi hyrde 5 filmer igår också så vi har det vi gör i helgen. Att det redan är lördag känns inte, bara 1 dag kvar utav helgen sen är det skolan igen. Fast bara i 3 dagar sen lov. Blir nog så jag sover här ett tag, det känns så nära till skolan och det är ju verkligen ett +.. Men mackdelen är att det är bara en 90s säng så vi ligger och får något fel på varandra nästan. Det är sjukt trångt.. Håller även på att tvätta, så härligt att nu slippa dra kläderna till Hammarstrand för att få något tvättat.
Nu ska jag hjälpa Daniel att städa.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0