Helt sinnessjukt ..

Åkte hem på Hammarn i torsdags med mormor och morfar. Fick även en jätte fin tröja av mormor, tack så mycket för den! Igår så skulle vi ju ut på festligheter, det började hos Emma och där var även Carro och Nicke. Sen kom det en massa andra folk. Vi drack och hade det jätte trevligt, sen drog vi ner på kaffestugan och hade trevligt även där. Pratade med folk, sjung och dansade. Sen så skulle vi på efterfest hos Ante så jag Emma och Ante åkte dit och där blev ju ingenting som vi hade tänkt oss. Allt blev kaos, inte alls så bra slut. Emma fick åka in på akuten i Östersund och sy, för hennes öronsnibb blev ju klyvad, jag och Ante fick bra nog stora riv märken. Men fan vi lever och vi är skit glada, det får bara alla andra att inse hur sjuk man kan vara.
Men nu är det bara att le, det är skönt när så många håller med mig och Emma.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad ska du får här näst? en bil kanske, jag har tur som får fördelsedags present iaf:D

2009-05-06 @ 21:44:02
URL: http://ottiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0