Borta ..

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men det inlägget jag skrev förut blev så långt så det räckte ett tag :p Var så jävla arg och frustrerad där ett tag. Men nu har det gått över och jag är glad och har ett gott samvete. Rivmärkena syns snart inte heller, fast det har ju gått över en vecka så inte så konstigt. Jag har inte gjort ett skit på lovet nästan, varit med Zanna, träffat Malin bara 1 gång på lovet, varit med Krille så har jag varit i Solle. Jag, mamma, syster och Krille tog och åkte dit i torsdags. Jag hittade en super snygg klänning från VILA för bara 300 kr. Så den tog jag och köpte och den var rosa, första gången jag prövar på nå rosa :p

Sen har lovet också varit en berg och dalbana, det har inte varit så bra på vissa punkter. Men kanske har det varit en vändpunkt. Jag behöver verkligen veta att jag ha någon och tanken på att vara själv skrämmer mig. Men är det kärlek det handlar om? Någon kärlek kanske det är, men det är inte den kärleken jag vill ha. Jag vill ha kärlek hela tiden och inte bara när det går an för dig. Jag ska försöka gå min ensamma väg. Jag ska försöka gå åt rätt håll. Men jag lovar ingen något. Jag känner att jag kommer brista, men jag ska försöka stå på mina egna ben och klara det här.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0