Back in school..

Ja då var det måndag igen då och man sitter på skolan. Ännu en vecka att ta sig egenom, men man har inget sug till skolan när det är sånt fint väder. Man vill bara sitta ute och prata massa skit. Igår hände ju inte alls så mycket jag var deprimerad och sviken. Idag mår jag betydligt bättre. Va och hämtade lite saker hos Daniel när jag kom med bussen. Sen åkte jag hem, sen vid 11 tyckte Jimmy&Jimmy att jag skulle ta och komma till dom så då gjorde jag det. Var väl ingen mening att sitta och må dåligt hemma själv heller? Slipper jag vara själv så tar jag vara på det just nu!

Idag händer nog inget speciellt, jag vill göra något. Jag är så less på att inte göra nått. Men då är frågan vad finns det att göra? Absolut igenting och det suger!
Nu ska jag fortsätta med teckenspråket vi håller på med. Jag måste ju lära mig någonting.

Puss,      Hoppas du mår skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0