Begravning

Då var ännu en begravning avklarad , det är en av dom värsta sakerna som finns att gå igenom i livit. Jag verkligen hata begravningar , jag kan inte hålla mig i skinnet och när man ser alla sndra så lessen så blir man ju ännu mer lessen. En jobbig grej de där. Hade ju hellre varit på skolan , men jag var tvungen att säga hej då till gammmomma.
När det hela var över så gick Alft (gammmommas man) fram till kistan och förde ett tal , det var nog det hemskaste under hela akten. Det var så fint , han berättade om hur liten han tyckte hon var när dom trfäffades första gången , för där han bodde fanns det bara stora fruntimmer , men det visade sig att hon var i bra kvalitet och verkligen en bra arbets kraft. Hon älskade att arbeta "ute göra" så gammmomma jag hoppas att du har ett nytt underbart liv i himmelen nu. Sov gott <3

I övrigt är jag så less så jag vet inte vad jag ska göra , jag känner att jag vill ha en lägenhet. Tänk att få fixa sin egen lägenhet, och ha det precise som jag själv vill !
Ska ringa Zanna nu och fråga vad hon gör.
Jag saknar tiderna , men stunden är förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0