Östersund

Nu har jag gjort klart min praktik på A.O skolan, har varit där i tre veckor.
Nu är jag i Östersund igen, för vi har nämligen skola på fredagar och det har vi haft varje fredag. Det är drygt att åka in för en enda dag. Men men, så har vi eng i 3 timmar, inte alls min höjdare. Det var andra gången förra veckan jag var på eng sen vi började skolan :/ Så jag har mkt att ta igen, men jag har gjort det jag skulle göraklart tills imorgon iaf :)

Så igår var jag och fixade nytt leg, yippie. Men det skulla kosta 350 kr ? Helt sinnes sjukt mycket.... Så jag ska ju inte tappa bort de nå mera iaf.

Imorgon blir det lov i en vecka, sköönt!
Så imorgon när jag kommer hem från Östersund ska jag jobba kvällen åt mamma. Så på tisdag ska jag jobba kväll med. Annars har jag inte så mycket att göra på lovet, eller ja vi ska till Sundsvall någon dag :) Sen så kommer ju Stockholmarna oxå. Det ska bli roligt, blir väl lite drickning med dom :D

Och i övrigt är jag allmänt less på alla äckliga idioter som inte fattar någonting någongång. Att en del kan vara så otroligt omänskligt oklok fattar jag inte. Det borde inte gå att vara så ens. Det enda man hör är om idioter, och man är själv med om det. Ja det enda man pratar om är just dom där idioterna. Åh på vilket dåligt humör man blir.

Nu ska jag titta på sex and the city filmen, jag hoppas att den är bra. Men det tror jag för dom är ju så otroligt kung :)

Ha det bra allaihopa!
I miss u :/

Kommentarer
Postat av: linnea

tack

2008-10-24 @ 12:32:17
URL: http://lovisasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0