Middag

Nu sitter jag hemma hos mormor&morfar.
Jag vaknade ganska sent idag, när jag hade vaknat till så tog jag selma och gick ut, sen fixade jag med veden. Jag tror inte att det finns något drygare. Men mamma bad mig så lite snäll kan jag ju vara.
Vi ska äta middag här idag taco paj eller något kött :) Gott!

Sen ikväll vet jag inte vad som händer, få se om det blir nått.
Zanna skrev nu att hon kanske behövde barn vakt :) Få se då hur det blir med det.

På måndag ska jag till sundsvall, jag, mamma, Therese & mormor :) Ska bli roligt, jag vill införskaffa mig mkt nya kläder. Har inte handlat kläder nått den här terminen typ, om man säger så så är det ju väldigt ovanligt mot för förra terminerna :P Har blivit bra duktig på att spara pengarna, men bara för att jag vet att jag vill hitta saker i Sundsvall så kommer jag inte att hitta nått!'

Ne nu ska jag ta och duscha :)

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0