Leg lös..


Nu är jag arg ! Idag har jag varit på stan , så skulle vi fördriva tiden med att gå på te-huset. Ja sen när vi skulle gå så märkte jag att jag inte hade med min snus därifrån HMMM. Arg och åter ARG! Jo men sen när jag måste köpa en ny då, ne vad tror ni ? Jag hittar inte mitt leg någonstans, det finns inte. Vi har vänt upp och ner på allting! Så nu är jag i ett stort behov, arg och rastlös är jag . Jag fattar inte hur jag ska klara mig ! Jag fattar inte att detta är sant ens. Men självklart så ska allt bli mer skitän vad det är.

" Jag önskar att jag kan stå för mina handlingar nu , jag vill verkligen klara det här för min egen skull !                         Önska mig lycka till.

´goKväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det löste sig ju tillslut endå gumman <3

2008-10-12 @ 17:39:22
URL: http://lindawinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0