Halloween

Imorgon blir det Halloween fest :) Ska bli så roligt, jag vill verkligen få bort tankarna och få göra något roligt.
Veckan har varit bra. I söndags så var jag och Sara till stockholmarna och drack :) Började dricka kl 3 utan någon mat i magen kom bäl hem runt halv 2 :p Sen skulle man upp på måndagen och fara till Sundsvall, jag var inte alls pigg.
Men jag hittade mycket i Sundsvall, kul att få lite nya kläder osv :)

Igår träffade jag Zanna, vi gickpå den nya klädaffären, men jag hittatde ingenting där det var verkligen inte kläder för unga. Sen så kom Sofie ner, så kom Lisa, Ida, Natalie och Malin så sjung vi sing star :) Det var skit kul.

Hur ska man ta allting ? Jag fattar själv inte hur man har mage att bete sig som du gör. Det sårar så djupt in i hjärtat!

Men imorgon ska det bli sjukt roligt, eller hur tjejer. En sak till Linda kanske kommer till mig imorogn hon vill oxå vara med och dricka :) Jag hoppas att hon kommer!

Nu ska jag ta och göra nå annat.
Ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0