Var någonstans ...


Nu är kl en bra tid för sov dags, borde lägga min nu på en gång. Tänk att lägga sig i tid pch sova bra inte helt fel de heller. Men när jag väl somnar så kommer jag somna oxå ! Idag ha jag varit med Linda, och vi har faktiskt inte ätit skräpmat idag , så har vi gått jävulst mycket idag oxå (= duktiga gänget ? 

Har haft NK prov idag , jag är tveksam om jag fick ett g men jag kan ju ha fått det. Jag försökte iallafall. Snart är det helg och man har klarat igenom sig en vecka till. Det har varit ens liten knas vecka de här ändå .... Så i hlgen blir det ju fireri för mamma &morfar i helgen, för mammas födelse dag och fars dag.

Nu ska jag sova ,     "   gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0