Trött .


Nu är jag hel slut, jag tycker att den här helgen har jag gått sjukt mycket. Ganska duktigt. Har iaf nyss varit och handlat för 205 kr och det blev en kasse, rätt dyrt säger jag. Jag fattar inte att allt ska kosta så äckligt mycket. Igentligen så fattar jag inte hur man ska kunna leva som en student. Eller jo visst man kan leva man kan få det att presice gå ihop. För hur ska man kunna leva bra och roligt med ca 2500 på en hel månad? Då säger vi som min hyra kostar 2300 tänk då min mamma som inte har det så super bra stält. Ensam mamma med två barn, hus, bil, hund osv.  Men vi får det att gå ihop. Men det är ganska dåligt att komunen inte hjälper till mer, det är väl inte föräldrar & barns fel att vi måste flytta och att det inte finns något gymnasium där vi bor ? GANSKA dåligt!!
Tur att man har ett extra jobb där man kan få sig en liten slant till i månaden. Annars hade jag varit tvungen att sitta hemma varje dag och inte kunna unna mig själv någonting....

Pratade nyss med Tijan oxå, surrade om allt möjligt. Det är skönt att få ur sig saker som vi pratar om. Han förstår ju en hel del och stöttar mig i det val jag gjort. Han känner mig och han vet presice allt. Han har alltid sagt samma sak till mig och när jag äntligen bestämmde mig så fattade jag att det han har sagt är så jävla sant.
Tack bror <3

Nu ska jag snart göra te och sen titta på idol på datan.
Ha en bra kväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0