Tisdag kväll ..


Sitter hemma hos Linda och gör absolut ingenting. Vi har pluggat lite NK fetersom att vi har prov imorgon men intresset höll sig inte så länge. Igår var det en lång lång dag, först skolan sen åkte vi till Linda och käkade och jaoo. Vi somnade som två stockar tror jag. Sen imorse när Lindas alarm började ringa ligger hon och znosar i en halv timme så inte fick man mycket sömn heller, jag tänkte helt ärligt skita i skolan i mrse . Har inte varit så trött på länge. Men jag klev upp ändå :)

Sen har de varit skola, så har jag handlat en födelse present till mamma som snart fyller år =) Så har jag köpt hår färg ocå , få se om vi kanske ta oss itu med det nu. Jag och Linda har även gjort ansiktsmask idag, så nu är vi mycet snyggare haha.
Imorgon börjar vi kl halv 1, det ska bli otroligt jävla skönt ska jag lova att få soooova..

Nu ska jag ta och prata med Linda om att färgningen =)

Puss & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0