Städ , läxa ..


Jag börjar ångra mig som fan nu att jag inte gjort läxan innan, att man ska vänta till sista dagen jämt ? Jag förstår mig inte på mig själv alls. Sen jag kom hem har jag hunnit med ett stor städa lägenheten, det är ju bra. Jag har hunnit gjort klart min APU-rapport och nu sitter jag här med den förbannade engelskan. Jag hatar engelska och kommer alltid att göra det, jag ångrar att jag valde engelska B . USCHA.. Jag är inte klar med den delstaten jag valde som vi ska rodovisa om imorgon, jag är inte klar med boken jag ska läsa och redovisa om tills imorgon. Hur ska jag hinna ?
Jag ska möta Linda för jag har glömt grejer där som hon glämde att ta med på skolan idag, så ska jag duscha. Jag fattar inte hur det ska gå för mig ikväll. Ögonen är helt färdiga och ont i huvudet har jag oxå. Bläbläblä.

Imorgon ska jag hem till mor&syster <3
Nu måste jag arbeta om jag ska komma någon vart .. suck!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0