Slapp dag ..


Idag mår jag inte så bra kan jag väl säga, imorse när jag vaknade var jag som en zombi. Gårdagen var rolig, var hemma Hos Linda och drack och spelade kungen sen drog vi ner på stan vid halv 11. Vi gick in på Olearys, där fick vi gratis cider för att jag och Linda hade förköp. Dansade drack dansade och drack va det vi gjorde. Hade väldigt väldigt roligt bara att det var lite för mycket där ett tag. Sen gick vi på donken och skulle käka men jag fick då inte i mig det jag köpte. Eller jag köpte ju bara en strips men den gick fan inte ner. Sen gick vi därifrån, Jennifer sov hos mig.

Ikväll ska jag ta det så lugnt som det bara går, men jag måste städa "/ få se om jag gör det imorgon eller idag.
Kankse skriver något senare.

I dont need you !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0