Skön dag .


Idag började kl 25 över 12 , då hade vi Herkules och hon pratade igenom massa saker sen fick vi sluta den lektionen. Jag och Linda sprang ner på stan och köpte cigg så svängde vi in på H&M. Väl inne där börjar vi leta efter nått att ha på sig , trodde ju aldrig att jag skulle finna något. Men vi åkte ner och där hittar jag så klart 2 jätte jätte fina klänning. Jag kunde inte välja vilken av dom jag gillade mest så jag köpte faktiskt båda 2 =) Man har ju som sagt inga "fin" kläder så det behövs ju. Vi gick tillbaka upp på skolan och hade NK , jag fick G  på NK provet =) HURRA för mig. Jag blev verkligen skit nöjd! Vi började med något nyss område, men jag fattade inte så mycket av de "/

I måndags åkte jag hem och grattde min mor , jag var kvar till tisdagen för vi var lediga då. Jag och Malin tog 17.25 bussen mot Östersund. Vi handlade gick hem till mig och spelade kort , tittade på film och planerade lite =)

Imorgon fyller älsklings Linda år , hon blir vuxen ;) Så på fregad blir det krogen för nästan hela slanten =p

Det börjar kännas bättre och bättre, jag är inte lika beroende av dig längre. Ett bra tecken om man frågar mig. Man kanske äntligen börjar gå vidare ?

Nu ska jag träna på provet vi har imorgon ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0