Middag


Idag var jag bjuden på middag hos Eva, vi åt älgstek och potatisgratäng, mumsens!!
Vi pratade en massa och hade almänt trevligt.
Helgen har varit så otroligt lugn och skön. I fredags var jag bara hemma och var barn vakt, kikade på idol men man blir alltid lika arg när det är nån som ska åka. Johan ska UT! Han är kass..
I lördags var jag hos mormor&morfar, jag var där till kl 11 kanske? Vi tittade på stjärnor på is, dock inte mitt favorit ämne men mormor gillar ju det. Så fikade och hade jätta mysigt.
Sen idag har jag varit hos Eva, sen blev det 8a bussen in till staden, satt och pratade med Emma hela vägen och till helgen ska vi ha det roligt :)

Imorgon är det en lång skoldag som väntar, sen ska man väl hem och ta det lugnt.
Inget spec händer denna vecka eller ja kanske att det blir lite drickning på onsdag då. Få se hur det slutar.

Ne nu ska jag tvätta bort mitt smink och lägga mig och titta på ensam mamma söker, sista avsnittet! Tråkigt att det är slut men men..

Sovgott.
Puss

Kommentarer
Postat av: emma

haha ja tur vi satt och pratade, allt gick så fort:P jajamen till helgen blire.

2008-11-24 @ 17:06:10
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0