Lång dag ..


Jo det har det verkligen varit, jag  började kl 10 idag. Försov mig dock lite men jag missade inte så mycket. Vi har haft P dag hela dagen och idag jobbade vi i grupper. Kan säga att jag bara kände en i gruppen sen innan, men jag pratade med alla jag. Det är så härligt när man kan prata med vem som helst.. Så redovisade vi det är inte så farligt längre tycker jag :) Jag har blivit lite bättre och starkare på den fronten. Sen så hade vi även matte sista timmen, jobbade inte så mycket jag och matteläraren satt och pratade om allt möjligt typ hela lektionen. För alla gick hem och skulle jobba hemma "hmm" så vi var nog bara 7 st kvar så har vi en extra lärare oxå.
Sen gick vi på stan jag Linda och Hernerud. Hernerud skulle på banken och jag skulle på Olearys och hämta mitt leg jag fumlade bort. Så nu har jag det igen =)

Imorgon är det skolfotto "/ Uschaaa. Sen så har vi uppsamlingsdag, men insåg idag att jag inte hade så jätte mycket att göra. =)

Nu ska jag göra klart det sista sen ska jag bort till torvalla och sova hos Malin .. Myspys!

Ha en bra kväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0