Kväll igen ..


Då var det kväll och ingenting har hänt på hela dagen, jag har diskat städat, lagat mat och nyss duschat. Det är min dag, så har jag pratat med Malin och mamma. Rolig söndag va ?
Imorgon är det en låång skoldag som väntar och jag börjar bli sjuk, sen igår har jag nyst lite då och då. Jag hatar att nysa, man blir så konstig i kroppen.
Imorgon ska jag iaf på skolan, sen ska jag hämta mitt leg oxå som jag tappade på krogen i fredags tur jag tappade det där. Var ju inte så pepp på att betala ett nytt igen. Sen hoppas jag att jag tar mig tid till att plugga. Det skulle verkligen behövas.

Det blev inge Malin ikv, hon mådde för dåligt lika bra det :p eftersom at jag vaknade så sent så skulle vi bara sitta och pigga upp varandra tills klockan var väldigt mycket för mycket. Ne nu ska jag göra mig iordning och lägga mig.
Försöka att sova kan man ju alltid göra, om jag lyckas är en annan sak.

Godnatt, puss.

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Haha ja de e nog sant:P men de var längesen jag mådde så dåligt som jag gjorde igår:P ville gå å dränka mig nånstans.. fy fan.

2008-11-17 @ 08:36:26
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0