Idag är det inte vilken dag som helst minsan ...


Ne för idag är det Lindas 18 års dag =) Hipphipphurra !!

Kom i tid på skolan idag, ganska duktig. Men jag kan ju lova att jag nästan frös häcken av mig när jag skulle gå på skolan, det var ju inte så varmt heller. Uscha .. Var med på gympan idag , oxå duktigt gjort. Vi hade cirkel träning och sprang runt runt och runt, ganska slut blev man. Sen på slutet körde vi vollyboll , jag, Linda, Ronja, Olle, Hernerud och Johan var i ett lag och vi vann så klart båda omgångarna =)
Sen hade vi prov var nog mindre duktig där. Tror icke att jag fick G "/ Menmen.

Ikv ska vi fira Linda, jag Jimmy & Jimmy. Kommer bli mys och mycket skratt =)
Och imorgon blir det utgång, jag längtar verkligen. Fan vad kul det ska bli alltså, jag säger bara hoppashoppashoppas =)

Nu ska jag vila, är helt slut.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0