Helgen ..


Nu är det söndag och slut på detta lov, kom till Östersund för en liten stund sen.
Jaha, vart ska vi börja ? Linda kom till mig i fredags vid ja kanske kl kvart över 1 ? Jo i den tiden nån gång. Jätte stressad var jag för jag hade precise klivit ut ur duschen när hon sa att hon snart var framme. Vi hämtade henne och åkte hem till mig, surrade lite och började glo på film. Sen blev vi less på de, Linda stack ner i duschen och jag noppade ögonbryna :p Sen åt vi middag. Vi började smått göra oss iordning för att festa, drack vin och var lite stressade. Vi skulle åka med mamma bort på Ragunda för jag och Linda skulle på fest hos Vasell. Innan vi for tror jag att Linda bytte kläder ca 100 gånger. Jag känner då ingen med sån kläd ångest som henne iaf :D Tur vi hade en tid att passa annars hade hon nog stått där än =) Vi åkte iaf började dricka där, pratade och diskuterade väldigt mycket ... Sen kom Robin och hämtade mig, Linda & Patrik så åkte vi på Emmas fest. Så mkt folk var det ju inte, inte så många jag hade trott iaf . Pratde gick ut & in hela tiden och drack då. Lite mer folk kom ju under kvällen men folket verkar gilla kylan, det var mer folk ute än inne. Skitsamma, kvällen bestod av alkohol, skratt, tårar, ilska och mycket fylla :p som en vanlig fest i berömda Hammarstrand.
Jag kom hem själv iaf ingen Linda. Men jag fick hela sängen för mig själv ;p det var bra :)
Linda kom till mig vid halv 12 på lördag morron, helt utslagen var jag då ! Hon skule åka hem men när hon skulle gå säger mamma : men det är ju allhelgona helg så jag tror inte att det går någon buss. Ja just de säger vi så hon stannade. Vi låg bara igår :P Duschade åt pizza glodde på tv typ. Sen la vi oss.

Vaknade i morse vid halv 11 tror jag av att mamma kommer in och säger att våran skjuts kommer strax efter 12. Vi går upp och gör oss klar osv, vi hinner titta på idol oxå. Gudrun & Roger kommer väl vid kvart i 2, sena som alltid :) Sen satt vi oss i bilen och for till Östersund.
Så nu är jag i lägenheten och sja packa upp grejer från IKEA som jag köpte i måndags och alla kläder ska upp :)
Så det ska jag fixa nu, så ska jag handla + mat ska jag göra. Mycket att göra och klockan är myket...

Klart det är tomt "/
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0