Godmorgon


Nu har jag vaknat för ett tag sen, jag kunde inte somna inatt jag tror att jag la mig vid halv 3 "/ Det kommer inte bli det lättaste att somna inatt, så kanske jag ska sova hos Malin. Då blir det absolut inte lätt! Igår kväll var jag bara hemma, jag tittade på ensam mamma söker alla avsnitten så jag hade ju det jag gjorde. Det var skönt att vara ensam, slippa bry sig om nå annat. Bara få vara lat.
Men idag ska jag ta och diska och städa lägenheten, jag har ingen lust till det alls men va fan det måste ju göras. Jag ska dra mig ett tag till sen ska jag sätta igång.

I veckan händer det ingenting... Eller tisdag är det uppsamlingsdag, och jag har ganska mycket jag ska göra då. Lite jobbigt, men det är bra för då får man ju sakerna klara oxå.

Ne nu ska jag ta och samla krafter för städningen..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0