Frustrerad ?


Så jag är på jag vet inte på vilket humör, jag borde vara glad för att jag har gjort alla arbeten klart nu, jag borde vara glad för att jag är hos Malin (fast utan henne). Blir nog glad när hon kommer, men ändå ? Det känns verkligen deppdeppdepp. Jag FATTAR inte, jag tror jag klarar av allting men när man få se saker i egna ögon hur lätt är det då? Är det roligt att springa runt och låssas vara glad efter mer än 2 år med en kille man verkligen har fastnat för mycket i ? Jag fattar varken ut eller in, jag säger det. Varför just jag ? Jag gav honom allting jag ägde och hade, jag har lagt ner så mycket tid och gått igenom så mycket för honoms skull. Men det var han inte nöjd med. Vi hade ett riktigt förhållande, vi delade allt. Jag kan inte beskriva men det känns så tomt.. Hjärtan hit och hjärtan dit flörtgubbar dit och flörtgubbar hit, JAG VILL INTE SE SÅNT. Jag klarar ju fan inte av det. Jag fattar inte bara varför ?
Men jag har bestämmt mig att så här är det och så här kommer det  förbli, jag ska leva mitt liv nu göra det jag vill och känner för stunden utan att tänka på någon annan. Jag ska skaffa mig ett bra liv nu, för mer eller mindre i iaf 1 år har jag levt lite i "skuggan". Fan jag kommer alltid stt älska dig!
But the game is over!

Ha det bra alla.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0