Fredag , äntligen .


Vaknade halv 10 idag av att jag inte ens hade hört klockan :O Då sov jag djupt , jag brukar höra den på en gång på mornarna. Ändå så somnade jag relatift tidigt igår kväll. Ja ja , jag ringde iaf och sjukanmlde mig som jag ångrade strax där efter , för då kunde jag inte somna om .. Är det inte typiskt , låg vaken ett tag slog på en film men somnade till den till slut. Jag ska väl snart ta och göra mig klar och packa det sista för färden mot Hammarstrand.

Du sårar, du är elak och du bryr dig inte ?
Fattar noll igen ide att snacka överhuvudtaget , vi har inget att säga varandra.
Du har toltalt ändrat mig som människa och nu lämnatr du mig med den människan jag inte känner ?
Vem är jag igentligen ...
Stora kliv ut i riktiga verkligheten kommer att ske. Jag tänker inte leva i din bubbla längre !
Tänk om alla visste , tänk om alla förstod vilken skitstövel du är !

Malin Håkansson , tänk att jag har dig ? Det är den bästa gåvan från gud jag någonsin fått. DU finns för mig i vårt och tort , tack för att du lyssnade på mig igår ! <3

Ne nu ska jag packa ihop de sista och göra mig klar ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0