Första advent ..


Ja då är det första advent nu då, tiden går äckligt fort. Fattar inte vars alla dagar och månader har tagit vägen. Nu är det full panik. Har köpt en enda julklapp, och det är till syster. Den lättaste av alla att köpa till. Hmm, jag har ingen aning om vad jag ska ge till någon. Inte en enda ide. Man har inte heller sån ork att handla julklappar efter skolan heller. Uscha säger då jag!
Idag var det julskylting i Hammarstrand lika kasst varje år, vi var och tittade på dans uppvisning och det var väl det enda som var bra. Sen var det bara att springa iväg mot bussen till stan. Så nu är jag hemma i lägenheten igen efter en lugn och skön helg på Hammarn. Har inte gjort ett jota, bara slöat.
Så har jag fått lånat One tree Hill säsonger av Malin så i veckan lär det bli en hel del nötning.
På tisdag ska jag nog till Natalie och klippa mig :) Ska bli kul.
Sen på fredag blir det förjoppningsvis klass fest!

Imorgon har vi nå prov å, inte så kul. Har ju inte direkt tränat på det :/ Få läsa igenom det lite nu, sen blire OTH för mig!

Godnatt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0