Det börjar gå överstyr nu ..


Ja det gör det verkligen, jag fattar inte ? Jag behöver väl inte fatta heller, men snälla tänk.
Lugn kväll för mig iaf, jag ska bara vara hemma och inte göra ett dugg! Jag ska ta och göra eng gramatik så ska jag kolla på Forrest Gump och skriva om de filmen sen har jag inge mer att göra i engelskan! Skönt de. Men måste även börja på fördjupningen oxå, åh skolan !! Att det ska vara så sjukt mkt jämt, och alla stora uppgifter kommer alltid sammtidigt alla prov kommer oxå samtidigt! Men men det är bara att köra på.

Ska göra nån mat oxå om man orkar, inge mycket energi idag heller.
Jag vill att det ska vara fredag, vill hem på Hammrn nu. Saknar Malin så otroligt mycket va fan ska du ha praktik för? Fattar du hur trist det är utan dig?

Ne nu ska jag göra nån nytta, försöka iaf.
Tänk igenom dina handlingar!
Matte prov imorron =(

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0