Det är fan synd om dig


Nu är jag hemma igen, jag har sovit hos Malin hela vecka =) Vi har haft en underbar vecka, tycker iaf jag. Jag skulle ju inte dit igår sa jag ju, men Malin ringde ju och frågade om jag inte ville komma. Och jo visst när hon frågar så kunde jag ju inte säga nej =) Men hur natten blev var ju en annan 5a. Malin var på väg till akuten hon. Men fick ej komma till :0 Bra samhälle vi lever i va ? Ne fy, nå mer orkar jag inte berätta blir så himla lång då.
Jag ska ta och fixa disken sen ska jag väl städa hiop lite, packa för Hammarstrand. Ska bli otroligt skönt att komma hem till mamma och syster!

Du beter dig som en röv, väx upp och skaffa dig ett liv ? Eller ja du kanske är nöjd med ditt liv, dock ganska tragiskt då. Att du är 18 märks inte, du kan ju fan inte sköta ditt eget liv. Hur ska din framtid bli?
Ne det är fan synd om dig vännen, mig har du inte kvar på något sätt iaf. Hoppas du är nöjd.

Ha en bra kväll.
Pussen går till dig!

Kommentarer
Postat av: ....

vem menar du med texten?

2008-11-21 @ 01:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0