Dagens tabbe .....


Jo igår övertalade ju Malin Håkansson mig att jag skulle stanna i stan tills imorgon. Ja visst , man kan väl vara snäll tänkte jag. Så hade vi ju inte träffat varandra på ett bra tag.. Jo men jag kom till Malin vid halv 8 igår kväll , våran kväll blev inte som vi hade planerat iaf , så ja vi kanske somnade vid 3 ??? Jag kan ju lova att det kändes som att kl var 12 när vi tittade på klockan sista gången. Men nog om det , vi stälde kl på halv 12 för att vi skulle duscha och göra oss klar för att gå på stan. Kl ringde och vi vaknade , men vi låg dock och pratade i sängen tills kl var 12. Då gick jag och duschade , när vi ätit frukost och smikat oss så var kl 1 vi hade båda håret kvar. Vi bestämde oss för att skita i stan och spela rummy ist. Ja då kom jag på att jag hade glömt mammas present hemma i min lägenhet , så då funderade jag på att ta kvart i 3 bussen och hämta paketet sen gå till stan och ta bussen kl 16.00 men det kändes ju ganska jobbigt. Så jag funderade på att skita i att åka hem över huvud taget. Men då kom Malin med den braa iden att ta en senare buss ner på stan och ge presenten till mamma sen nån gång. Jo men visst tänkte jag det lät ju bra. Malin tittade i busstabelen att 6:an skulle gå 15.32 jag gick ut och ser att 14 åker men det gör ju inte mig någonting för min buss skulle ju komma. Jag ställer mig i busskuren och inser att Malin inte hade tittat på lördagen, så ja det gick ju ingen buss jävel !!
Su nu sitter jag hemma hos Malin igen och är less, men den lilla fröken är på strålande humör !! Undra varför ???
Nu går bussen oxå , ååh.

Ja nu ska väl jag ta och dänga upp fröken Håkansson.
Få se om hon kan gå sen!

// Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0