Äntligen ..


Nu är det snart fredag =) Ganska så härligt, vill verkligen ha helg nu. Åka hem till Mamma och systeryster. Skojskoj.. Idag tror jag vi har haft värdens slappaste dag, hela veckan har varit slapp. Eller ja jag har kanske gjort den slapp oxå?
Idag hade vi iaf matte prov första timmen, skrev provet fick gå, satt i lyan ca 1 timme. Hade lektion med Fredrick sen lunsch, sen idrott och då gjorde vi hjärt/lung räddning. Sen slutade vi. Kom hem och gjorde ingenting. Bestämnde mig för att vila lite och sställde kl på halv 4 men icke orkade jag det heller, Vaknade för kanske en kvart sen :p Jätte skönt att fått sovit men kanske inte värdsbäst. Nu ska jag laga mat makaroner och kött bullar blir det, sen diska, sen städa undan lite sen ska jag till Linda och färga håret. :) Det kommer nog bli nice..
Sista skol dagen imorgon!
Fick nyss ett sms, alltså fan ta dig ! Det gick ju så jävla bra.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0