Jamtli och lekar.


Ja idag kvart över 8 var man utan för jamtli, skulle leda en barn grupp där. Eller tre grupper, jag hade inte pluggat nått och jag skulle självklart berätta. Men om tur var så snackade Niklas för oss båda. Det var snällt. Efter det så tog vi våran grupp och gick till sporthallen och skulle käka, jävla äckelmat. Ris och skinksås, FY FAN så äckligt det är. Bläää. Ja sen så gick vi till D hallen och körde lekar med hela bunten, kan ni tänka er? 40 barn i årkurs 2-3 i en och samma gympa sal. Jo det var skrikit som fan. Sen fick vi sluta halv 1 =) Det var skönt.
Nu sitter jag här vid datan och snackar med min kära kusin Johanna på msn.
 Sen kommer Eva hem och vi ska äta chicken bits, ris och en skit god sötsur sås =) Mumma.
Sen vad händer sen då? Jag vill hitta på nått, eller bara glo på en film. Men jag har då inga filmer. "/
Hör av e om ni ha suget på att göra nått :)

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0