Tjooohoo

Hinner att upptadera lite,´just nu är jag hos blivande mamman Zanna :) Hennes mage e stor och go nu =) hihi.
Igår tatuerade jag mig ju, men fy satan så ont det gjorde. Jag tror aldrig att jag kommer göra om det. Jag trodde fan inte att det skulle göra så ont heller. Ne men fy fan vilken jävla pina. Jag ha ingen bild på den, men det blev iaf ett hjärta. Lite långt upp på magen men ser ändå rätt fint ut. Aja nog om det. Imorgon ska jag gå med mamma på jobbet, ska känna efter om jag skulle vilja jobba där till sommaren. Hööm få se hur det blir med det. Men det är iaf ett jobb som man får pengar utav. Ne nu ska jag vara social med Zanna. Ha det bra alla =)

Älskar dig Daniel Lundgren, hoppas det blir så att jag kommer =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0