Tänkte

Att jag skulle hinna med att skriva nu innan jag ska till Linda. Jag ha ju inte gjort det på ett tag.
Men lovet har varit rätt okej, Jag jobbade Måndag,Tisdag och Onsdag. Det kommer kännas gott på banken nästa månad vill jag lova :) Hehe. Sen så har jag varit med Zanna en hel del :) Både på fritiden och jobbet :) Träffade Malin en stund på fredan, ahaa de ni :p Haha, men de va en fjutig stund de, för hon ha ju blivit så jävla tok kär den lilla filuren Så hon ränner ju mer än nån annan ;). KUL för dig gumman :)
I fredag söps det, OCH fy fan vad kul jag hade. Det var år och dar sen jag va så borta alltså. Men verkligen en lyckad kväll ska ni veta ni som inte var dä. Ni missade något.
Ja just ja, Natalie har klippt mig förra vekan oxå, på måndan tror jag. Tack för det!

Jag blir kavr i stan i helgen. Det ska gosas med flickorna på fredag, men ett problem. Jag känner ju ingen :/ Eller aa Lisa då och Camilla lite. Men det lär ju inte bara vara dom som ska dit. Aja, med alkohol i blodet blir jag inte så jävla blyg iaf ;) Höhö. Tror att det kommer bli nice iaf.

Nästa helg blire Umeå för min del iaf, känns kul att få spendera nätterna med min älskling, <3 Miss you. ♥

Men nu ha jag ju skrivit lite =) Nu ska jag kika bussarna och dra mig upp över till K-fältet.

MALIN - JAG SAKNAR DIG!

image10

Kommentarer
Postat av: Jennifer

de är klart att vi ska träffas, du och jag =)

2008-03-11 @ 17:47:06
URL: http://fiifaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0