Söndaag :/

Ja jag hatar söndagar!! Imorgon åker jag hem från Umeå, ska bli fett drygt. Har varit så skönt att vara tillsammans med Daniel. Kom hit i torsdags vid 6 åt och hade det mysigt. På fredagen kom syskona Robin&Alida :) Ett + i kanten att få träffa dom! Har haft det super duper mys. Alida fyllde år igår :) Grattis till henne ;) Hade kalas igår för henne. Ikv ska vi bara ta det lungt det är ju våran sista natt nu på säkert läänge :/ Åker imorron kl 2 till lilla Hammarn. Men på onsdag ska man till ö-vik och bada oxå :) Ett bra lov än så länge :) Idag har jag och Alida kört skoter, hon vill inte åka med grabbarna som är hundra gånger så säkrare än mig, men hon tycker att jag är bättra :D HA!! Kom nyss in efter en tur med älsklingen. Åkte på nån led, han blev så sur när vi skulle hem för då var det ju min tur att köra :) Hehe.

Puss&Kram hoppas att ni alla ha det bra!
ÄLSKAR DIG DANIEL!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0