Hur ska det gå?

Varje dag längtar jag efter dig, varje dag vill jag vara med dig.
Jag saknar dig så sjukt mycket älskling, varje dag känns som en evighet utan din närhet. Att bara få höra din röst att inte kunna se dig i ögonen. Att inte få se när du ler och är glad. Att inte få se dig på dina sämrae dagar är svårt att leva utan när jag ha fått se dig varje dag i 1 år 5 månader och 14 dagar. Det är en smärta, en smärta som ingen annan kan förstå. Så många tårar som runnit ner för mig kind och jag har inte dig vid min sida. Det är tufft. För varje dag saknar jag dig mer och mer, för varje dag behöver jag dig mer och mer, för varje dag älskar jag dig mer och mer. Jag älskar dig så oerhört mycket Daniel! Jag kommer alltid att finnas vid din sida som din högra hand, dock på avstånd. Men jag finns ändå. Att veta varje dag jag vaknar att du är där och jag här gör mig lessen. Kan det inte bara vara så som det en gång varit. Jag vill inte vara utan dig, men det finns inga alternativ. Hade jag vetat att den där dagen skulle komma hade jag gjort allt så annorlunda. Jag hade inte varit så tjatig och sur. Förlåt mig älskling.

Den lycka, sorg alla känslor tillsammans vi har delat. Vårat liv är mina andetag, utan oss inget jag. Älskar dig så sjukt mycket. I 1 år och 7 månader och 6 dagar har vi fått delat alla känslor tillsammans.
2006-08-06 det bästa datumet i mitt liv. Tack för att jag har dig vid min sida. Min kärlek till dig kommer aldrig att blekna.♥

DianaKristinaAndersson♥DanielGustavSebastianLundgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0