Hem prove, längtan och

A, det ska vara inne på onsdag :/ Jag orkar inte stressa med det, men a. Jag ha väl gjort rätt mycket iaf. Har 3 frågot kvar på Erikson och 2 på Vygotskij. Eva ska hjälpa mig när hon kommer hem, sen så har jag omorgon på mig oxå. Så det kanske går bra ändå. Men det är fett drygt, jävla knepiga frågor nu. Hon är ju knepig så, saknar gamla Marie. Hon var jätte bra! Men hon är mamma ledig hon.
Va på skolan idag, har ju inte gort nå mycket nytta där iaf, några ord på svenskan och lite korsord, sen så har vi påsk pysslat.

Igår städade jag rummet, det är skönt att ha det gjort, men om nån dag så kommer det vara ika stökigt igen :(

Jag är så sjukt less, allt känns så jobbigt nu. Hopaas verkligen att jag får följa med älsklingen hem i helgen. Men det lät ju inte som det :/ Skulle behöva det. Känna att man är älskad och inte bara bli lämnad hela tiden. Dagarna är konstig utan honom. Men det är väl bara att gilla läget?
Hade det mysigaste samtalet på länge igår med älskpälsken :) Hihi. Det fick mig lite energi till kroppen.
Imorron kl 9 ska vi vara på jamtli :/ Inte så pepp.

Älskar dig Daniel, dag in och dag ut, det är alltid samma kärlek!  ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0