Helgen

Ja helgen har varit bra, en riktigt bra helg :)
Det började med att Emma kom till mig i fredags, vi åkte upp till Limnda för hon ville inte vara själv. När vi kommer dit vid 6 hade hon inte tinat maten, hon hade inte duschat. Så jaa jag gjorde mig klar och Emma började med maten, sen bytte vi av. Så fin slipade hon sig själv oxå :) Hehe. Till slut åt vi, det va mumma :) Tacos, höhö. Ja sen började folket rulla in. Eller det va Falle, Emma och Theres som kom. Vi spelade kungen och hade det gosigt. Sen kom Karin och hennes polare Sofie. Sen kom de nå grabbs som inte Diana vet vilka dom är :p haha. Sen drog vi oss ner mot blå center, jag gick till Robin, Tijan & Ricky. Det va en del folk där. men Ingen jag kände mer än dom grabbsen då. Men jag satt mig då och spelade 500 med en brud där, och gissa vad? Men oj Diana vann fast hon va full och bedrövlig. Höhö. Ja sen gick jag typ hem, blev välkommen av Sajo när jag kom hem. Hon sov till och med med mig den natten :) Jag pratade med Daniel oxå minns jag :)

Sen vaknade jag på lördagen av att jag mådde bra :D Toppen ;) Sen for jag på sjukhuset för jag skulle hälsa på morfars mamma, när jag går förbi fket så tittade jag noga så momor&morfar inte satt där så jag skulle gå förbi dom, men då ser jag Malin, Elin, Agnes och lill Elsa :) Så då gick jag och sa hej och pratade lite med dom. Sen bar det iväg på våning 10 och där låg hon i sängen, hon blev så glad när jag kom :) Hon är mycket bärrta nu. En stor skilnad, hon hade andningsuppehåll och kunde inte prata förut, men nu andas hon bra och pratar bra :) Kul att se. Sen for jag hem, tittade på melodifestivalen, och en film med Eva. Sen gick jag i sängs.

Vaknade sent idag, så jag hoppas verkligen på att kunna somna tidigt ändå. Eva är på Hammarn så här sitter jag helt själv. Har cp tråkigt, men jag ha iaf gjort klar en svenska uppgift och börjat på en annan. :) Det va bra gjort iaf.

Måste bara få säga att mitt förtroende till dig börjar blekna, du är inte den du har varit. Inte alls efter sånt man får veta nu liksom. Jag vill bara att du ska fatta, håller du på som du gör då har du inte mig kvar. Det är ett sånt jävla patetiskt sätt, och att du inte inser det. Och dig ska man kalla en vän? Så gör inte vänner iaf.

Ska nog gå och ta mig en rök nu, sen vet jag inte vad jag ska göra. Imorron kommer Eva hem kl halv 10 det är inte så himla roligt :( Jag kommer vara sj imorgon oxå. Men då ska jag försöka jobba med hem provet och så ska jag försöka städa. Få se hur det går. Jag lär ju inte ha nån ork imorgon.

Jag älskar dig Daniel, tack för att du finns för mig. Jag skulle inte klara av dagen om jag inye fick tänka på oss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0