Väntar på katten .

Ja sitter hos mormor&morfar och väntar på att katten ska komma. Men tror ni att han kommer ? Mormor&morfar är på semester så vi är kattvakt.. Men han vill inte komma och få i sig någon mat.
Idag har jag varit med Johanna&Robert, vi har varit och solat vid älven =) Men solen gick ju i moln efter ett tag "/
Jag är så fruktansvärt less, jag vet inte vad eller varför jag är less. Men jag håller på att dampa lös snart...
Finns ingenting att göra heller, det 'är jätte fint väder men man sitter typ bara inne ?
Så varför klaga när det är fult väder då.. Är less på att inte göra någonting oxå, blää.
GAAAAH!
Jag saknar Daniel oxå "/ men han kanske kommer i helgen ? I dont know , but i hope so. Skulle vara skönt att träffa honom. Någon som man verkligen håller kär.
Jag har ingen lägenhet :(  Jag kommer att få pendla, JAG VILL INTE det. Fan alltså, ingen som vet om nått ?
Äh, nu ska jag sluta skriva är så blää.......

Byebye, älskar dig´   ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

de blev alltså ingenting med lägenheten? :(

2008-07-05 @ 22:31:31
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0