Trött!!!

Åh ja, jag är så jävla trött alltså. En jobbig dag har det verkligen varit. Somnade vid 3 inatt :/ Upp kl 7 och jag va på skolan kl 8 nånting. Började, sen åkte vi till Frösön skulle titta på nå jävla skidlekar. Ja men visst vi kom och åkte typ. Jag och Linda vände typ på engång. Hoppade på bussen, åkte till Willys och gick hem till mig och hämtade pengar, vi sket i att gå tillbaka på lektion. Så vi stannade här i kanske en halv timme. Tog bussen från stan, gick och åt kebab. Svullade som faan gjorde vi. Sen gick vi och tog ut pengar på swedbank, så skulle vi gå på kebabbaren till resten av klassen. Happ, så då gick vi dit. Sen gick vi till skolan, sen gick vi upp p VM saken men det sög så då gick jag och Linda ner igen. Sen skulle jag köpa en tröja och smink och Linda skulle köpa stövlar. Så vi kuta runt på stan oxå. Sen när vi skulle hem ringer Malin, så jag hann säga hej till henne. :) Sen kte jag hem och la mig i sängen! Jag är inte van såna här dagar. Jag ska snart gå och duscha sen ska jag fan lägga mig tidigt. :) Jag börjar kl 12 imorron häärligt verkligen.

har gjort av med 900 kr idag, de känns litesurt! Men inte en enda snus ha jag tagit (: Fy faan vad jag e bäst..
Aja jag säger väl godnatt och hej nu då :) sov gott, fuckers. :) <3

Daniel, du är min dag och min natt.
Du är mitt allt.
Älskar dig gubben, miss you so <3
Pussen ♥

     //∂NDεβ∫∫οΠ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0