Toppbott?!


Hemma i stan igen, öh jaaa. Helgen har varit bra, men jag tror jag har haft nå depp problem denna helg. Så fort jag ha varit själv har jag bara kunna gråtit och gråtit hur mycket som helst. Jag va ju på alltförbyn, så otroligt bra dom är alltså. Men Jocke, you know you are the star in my eyes :) Annars har jag bara varit hemmahemmahemma, eller ja jag ha ju varit hos Malin oxå, det va mys. Jag ska börja sköta skolan!! Få se hur mycket jag klarar av de. Ska börja lägga mig i vettig tid ska jag göra oxå. Det ska bli en förändring, jag känner att jag behöver det.
Är alldeles förmycket i min hjärna nu alltså, jag hänner inget hopp nånstans. Jag ser ut att må som bäst när jag egentligen mår som sämst. Its true...! Men men inget att klaga över? Jag lever ju eller hur? Jag får mat varje dag? Va fan bölar man i? Men ändå försvinner energin till allt. Jag ska ta itu med allt nu. Allt som finns inuti mig, har nog burit på det i för många år nu :/ AJAA!!

HOPPAS ATT JAG FÅ KOMMA TILL DIG I HELGEN MIN PRINS<3 Älskardigsåotroligtmycket♥

Kommentarer
Postat av: lajjsa

Du måste hitta nånting som du får ny energi av, nåt kul å spännande eller nåt avslappnande;) typ.. Dans eller yoga;) Kram!

2008-02-19 @ 11:40:19
URL: http://www.myrsky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0