Sötis <3

♥Haha, du e så söt lillalilla Malin, ligger i sängen och pratar med den undebara tjejen nu. Hon har klippt sig och blev jätte gullig. Hon frächar upp sig för att jag kommer hem imorron ;D Höhö, hon har skickat en bild men jag vet inte om jag törs lägga upp den, men jag tyckte att den blev fin jag. Få se om jag törs eller inte, egentligen. Vad ska hon göra?? :D Haha. Nu ska hon skicka en bild till, hon började as skratta i telefonen när hon skulle tvätta bort sminket och hade sagt vänta till mig. Jag hörde värdens fnitter alltså. Då hade hon satt upp håret och de va så kort tyckte hon :p Hihi min lilla söttok <3 Nu skickar hon en bild på de oxå :) Att hon törs ;) Jag skulle inte skicka en bild till mig om jag ville vara säker på att den inte kom ut :) Nu fick jag tillochmed tillåtelse att lägga upp en bild :) Höhö.
Ne men hur har dagen varit, började s där. Skolaskolaskola, sen hem och städastädastäda + att jag har tvättatvättaochtvättat. De ha varit min dag de. Sen ringde Daniel, och jag fick höra att allt var bra :) Löööv you babe♥ Ska skriva ett allahjärtansdag kort till honom som han ska få när vi ses :) Jag vill mysssa! Gud vad de skulle vara mysigt :) Daaaamn!  Yesboox. Jag vill att någon ska fixa min blogg, jag kan ju inte med sån där skit :) Men men. Nu ska jag prata med Malin, sen äta pizza som eva bakar nu, den här tiden? Ja de e Eva Persson de :)

Godnatt på er :) Här kommer båda bilderna på FINMalin!♥
Älskar dig Daniel♥


    ♥   



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fattar inte att du törs Diana! Du kommer hem i morgon levande, vi få se hur länge du lever efter denna helg ;) Sötnöta mi

2008-02-15 @ 00:16:25
URL: http://MaHaNaLi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0