Söndag.

Jahapp, nu har man skaffat sig en sån här med.
Vet inte riktigt varför men jag gillar ju att skriva. Det e skönt att skriva av sig om känslor och allt man vill få ut, man får som ut de även om nån lyssnar eller inte. Jaja nog om de, jag har nyss ätit. Det var så himmla gott kan jag lova. Så hungrig jag va alltså. Men så är de, bor man här så.
Helgen har varit jätte bra. I fredags så va jag ut på partaj med en massa, grack och hade trevligt.
Igår så var jag bara hemma och njöt av lördagen. Sen kom de hit folk, inte folk i min ålder utan i Evas ålder :p Hennes x kom och Kenta :D Haha, helskön snubbe vill jag lova. Vi gik ner till rådhuset och tittade på ljusspelet, sen gick vi på stan och kollade runt lite och tittade på skotrarna, sen bar de iväg hem igen. Och jag har inte skrattat så mycket på länge. Jag och Eva skrattade nog ända från stan och hem :) Kenta berättade för oss om bryt! Och hur mycket man kunde sälja allt för, och allt som allt slutade med ett kort. Kent kom och drof upp mig ur sängen för att jag skulle vara med på kortet. Det blev inte bra vill jag lova. Men men. Malin har tagit hand om min hund idag oxå :) Tack för de <3

Jag älskar dig Daniel <3

Nu börjar klockan nå mot sitt slut tror jag. Jag ska snart ta och hoppa in i duschen. Är ledig imorron de ska bli skönt :) Då ska jag ner på stan  med Malin  förhoppningvis och titta om jag hittar något som intresserar mig. Nu när jag varit på APU i 3 veckor känns det så konstigt, jag har inte handlat något. Så nu måste jag förnya mig lite med någonting. Vill köpa så mycket. Men pengarna räcker inte till. Det är synd, allt e ju så dyrt! Gaah. Eva har nyss gjort tiger kaka, det va jätte gott.  Snart är det alla hjärtansdag, jag får fira den utan min älskling. Inte alls roligt. Saknar dig som fan, hoppas jag snart får hälsa på. Behöver dig nu.
Är så förbannat less. Jag fattar inte hur man kan tänka som ni gör. Det finns inte i mitt huvud. Äh, men jag blir as less på er!!

Aldrig trodde jag att någon skulle förstå
Aldrig trodde jag att någon skulle lyssna
Aldrig trodde jag att någon skulle bry sig
Aldrig trodde jag att det fanns någon som du!
Åh vad jag älskar dig Daniel Lundgren <3
Godnatt älskling, jag tänker på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0