Nattinatti.

En lugn och fin dag. Jag tog mig ner på stan, vandrade i min ensamhet :p Men det var lugnt och skönt. Jag hittade iaf några saker, jag köpte en huvtröja, legins, och en t-tröja halv lång, så köpte jag smink och parfym :) Jag fyllde även på busskortet. Men ändå har jag 1000 kr kvar :) Rätt nöjd är jag, jag hittade två ur snygga tröjer alltså, så jävla nice dom var. Men dyr!! Gick på ca 700-800 kr, helt sinnes sjukt. Menmen det blev något att fundera över, jag ska ringa mamma och fråga om jag kan få lite pengar av henne. Hehe, men det lär jag inte få. Jag vill ju ha stövlar oxå, men jag hittade inga idag iaf! Höööm, vi får se i slutändan vad som blir och vart!

Jag är så himmelens snus sugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen :( 
Jag har räknat ut på dom här 3 åren har jag snusat ca:432 doser, det är ca 12960 kr i månaden. Det är inte alls bra, och mer har jag ju snusat än dom tre åren, jag har snusat sen 6 an sen på allvar i 8an. Mmmh, en tanke ställare. Men jag har inte tagit en endaste snus idag, känner hur rök sugen jag är när jag inte snusar annars hatar jag att röka de e gott med ett bloss typ. Men nu skulle jag kunna röka en hel cigg. Undra när Tijan kommer hem?! Gaah, om nått skulle gå imot mig nu skulle jag börja lipa på en gång, det kan jag lova. Arg och irreterad kommer jag bli med en gång oxå.

Daniel får flytta på Onsdag (: Aaaaaa!! Vad roligt, jag kommer att få prata med han mer än 10 minuter varje dag =) Så får man ju gälsa på och närmre blire ju. Yes.. Du ska bara veta hur mycket jag saknar dig, när jag ligger i sängen är det obeskrivligt många tankar som flyger igenom mig. Att alltid stå och borsta tänderna själv, att sminka sig helt själv, att vakna&somna själv att duscha själv. Jag delar inte nått med dig nu :( Saknar dig som fan iaf. Skulle du vara med mig nu så skulle jag njuta av stunden. Det kommer bli amizing som fan när vi ses. Jag läängtar. Godnatt älsking, me love you <3

Imorron äre skola, vi ska ha ute dag. Det ringde min mentor och sa 10 på kvällen :p Ska på vm senare imorgon efter lunch! Så står det till. Jag skriver mer om det imorgon.
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0