Its hard.

Jahopp, igår hann jag inte skriva nån blogg. Hade så fullt upp. Jag följde med Linda hem efter skolan, vi hämtade pantburkar som hon skulle ta med hem till mig för att vidare panta dom på willys. Ja så vi kom hem till mig, kikade lite på internett båda två. Sen kom vi på att vi skulle ha gjort mat till Eva tills hon kom hem. Så vi knatra ner till willys och handlade och pantade. Gick hem igen, Tog med datan till köksbordet för att jobba med ett arbete. Vi fick fram rätt mycket fakta, jag tror inte att det behövs så överdrivet mkt mer. Men vi behöver bilder oxå. Jahopp när vi tröttnade på de så satt vi och kika lite till och pratatde i väntan på att börja med maten. Vid halv 6 kvart i 6 började jag steka köttbitarna och Linda sköljde ris. Till slut blev allt klart, "grytan" blev köttbitar,wookgrönsaker,gräda,soja och en massa massa kryddor. Men vet ni? Det blev så frukansvärt gott! Ja så åt vi och Eva blev jättejättejätte glad hon :) Sen på kvällen spelade vi kort och hade det almänt trevligt. Skit mysigt faktiskt.

Aja, idag ha jag vare hela dan på skolan. Duktig jag e alltså :) Jag ska fortsätta på de här sättet :)
Blev knas på skolan idag iaf. What ever I do it be wrong. Men aa, vad fan ska jag göra? Komma med en ros? Säg vad som e fel ist för att va tyst! Vräk ur dig de du vill att jag ska bättra mig på eller vad jag ha gjort. Tig fan inte. För då kan jag inte göra ett skit.

Aaaa, ha en bra kväll osvosv :) Jag ska iaf göra min kväll så bra som möjligt.

Mebey i come to you zoon :) Löööv you DanneL =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0