Hur?! Jag vill inte.

Jag tror absolut inte att gud finns! Helt ärligt, inte för att jag har trott på han innan. Jag vet inte om jag trott på något innan, men alltså jag e ju inte religös. Fattar ni hur jag menar? Men alltså om han skulle finnas, och om han skulle vara sån som de sägs att han alltså är "god". Varför mår alla som dom mår då? Fan alla jag känner har PROBLEM, precis alla. Varför har alla det dåligt då? VA?? Om han vill alla väl. Varför finns droger, våld, sjukdomar, tobak all sån skit? Varför uppfann han de då? Om han nu finns och vill alla väl. JAG FATTAR INTE!  INTEINTEINTE! Är så less på livet, och jag tycker synd om alla som ha det jobbigt. Ibland känns ingenting värt att kämpa för. Fan jag orkar inte hur mycket som helst. Hur mycket är en människa byggt på att ta? Hur länge ska det vara så här? Jag lägger snart ner allt jag drömmer om. Är så jävla nära att slinka ner i ett hål nu. Och det är ju lätt när man inte känner att det spelar nån roll, när man inte vill och inte orkar kämpa! Det e ju sinnes sjukt alltihopa för fan.
FAAAAN JAG VILL INTE!

Du kunde ha gjort så mycket bättre ifrån dig. Jag går med gråten i halsen, går med spänn i kroppen och hopp i tankarna. Men oh nej!!!!

Godnatt på er!! Jag ska sovasovasova! Orkar SERIÖST inge mer. Att ingen fattar, hur det känns att stå ensam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0