Hemma.

Nu så är jag hemma :) Ganska så sköönt, jag har varit nere hos Malin ikv oxå :) Nu ska jag och mamma äta vitlöksbrööd :D Aaa, vad gött. De är ju typ en av dom godaste man kan äta :) Hihi. Jag har även 2 IG varningar, ja just 2 STYCKEN. Blir fett arg, fan helt sinnes sjuk. Visst i engelskan vet jag, men jag har svårt i engelskan. Men i utvecklingsskiten så har jag VG, men nä de står att jag har rest där?? Jaha och då för att man har rester att göra i en uppgift då blir de grån VG till IG. VAA? Helt fuckat ju? Gaah, blir så jävla förbannad, jag skulle väl få G då iaf? Ska fixa den där jävla rest saken och kärringen kommer att få höra på ett och annat vill jag lova! Fast a kärring är hon ju inte, utan hon e typ 25 år typ, ÄVEN!  Nog om de jag hettar faan över.
Nu ska jag äta vitlöksbrödet och tvätta bort sminket och så. Tijan skulle sova här inatt så jag måste bädda madrassen innan oxå.

Ciao!!
Älskar dig min prins♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0