Hammarstrand


Åker snart, åker väl ner på stan om ca 1 h. Sen bär det iväg mot min familj. Jahaopp, imorse så försov jag mig, började kl 10 och jag vakna 20 över 9. Sprang in till Linda och Tijan och äckte Linda. Men jo du, jag stressa och stressa så jag och Linda kom precis i tid! Då står vår mentor där, jaha liksom? Ja då säger han att hon e juk och att vi ska läsa i en bok jävel! Men då hade varken jag eller Linda den boken då sa han att vi kunde åka hem då!! LITE ARG jag blev då? Fy faan alltså. Nä, så va de med min härliga morron. Kommer nog få en bra mer härligare kväll. :)

Nu ska jag packa det sista och dra mig :) <3
Pussshej.
ÄLSKARDIGDANIELLUNDGREN♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0